11 de març del 2011

BACALLÀ D'ISLÀNDIA

[A la fotografia, el Sr Markus Buchner Föster mostra el bacallà de 22,4 kg que va pescar, i que feia 136 cm de cap a cua. Això no és res, jo al meu jardí n’he pescat de més grans...]

D’Islàndia, el bacallà... i altres exquisideses que ens arriben en format musical. Com el darrer cedé de Sin Fang –en realitat, el seu nom és Sindri Màr Sigfússon-, tan bo o millor que els anteriors.
Acabat de sortir del forn de Morr Music –ja se sap: indietrònica, la música maleïda pels puristes del pop-, trio el primer vídeo que he trobat al youtube d’aquest Summer Echoes, que és el títol del disc.
El tema que sona es titula Because of the blood, i és d’aquells que, delicadament i a mesura que va avançant, es torna addictiu, de manera que, en acabar d’escoltar-lo, venen ganes de posar-lo de nou.

23 comentaris:

  1. Això que es tapi els braquets amb aquesta barba de Pare Noel...

    ResponElimina
  2. m'agradat, desde que ens va envaii el Pix, m'agraden les teves músicques (¿?) ara, aquest tio es pensa que es Papa Noel en Surf? es un al·legat al xapapote? sense saver la lletra moltes incognites persisteixen. aviv xip! ostia, pix es xip al revés!

    ResponElimina
  3. No està malament, però tant com tornar-lo a posar...

    ResponElimina
  4. em pregunto si la barba estarà feta de punta de coixí o de ganxet? els paisatges guais, a tope. música? hi havia música? ;P Bon cap de setmana :)

    (enyoro en Pix :D)

    ResponElimina
  5. No el puc sentir, però no crec que em defraudi aquesta música si segueix en la seva línia.

    Ja el tindran a les botigues?

    L'anem a buscar aquesta tarda?

    ResponElimina
  6. M'agraden els colors del video, tot i que la punta de coixí de la barba... no sé... deu picar, no?

    La música... vols dir que cal tornar-la a sentir? ;-)

    ResponElimina
  7. Mmmm... PIX!!! Torna que aquest a queda't tan alterat com sempre en l'estètica (estètica?) musical!!!!!!!

    ResponElimina
  8. És xula la música! i anant amb monopatí encara ho deu ser més..
    ei! felicitats per la moguda de dimecres, va ser excepcionalment fantàstica! repetir una cosa així... serà difícil..:)

    ResponElimina
  9. Galderich, definitivament a tu -i al Tirant, i a uns quants més- les islandeses de Pascal Pinon t'han traumat, haw, haw!

    ResponElimina
  10. Aris, si després de la pixelinvasió t'han millorat els teus gustos musicals, alguna cosa bona hem tret, haw, haw!
    Aviv bulgroz, ui no, aviv xip!

    ResponElimina
  11. Allau, com que tinc en alta consideració els teus gustos, amb el "no està malament" ja em val.

    ResponElimina
  12. Clídice, el teu comentari d'avui supera als habituals de Galderich. Ara mateix t'incloc a la llista dels que no entenen res de música... ui, no, si ja hi eres ;)
    Una abraçada i bon cap de setmana :)

    ResponElimina
  13. Carme J:
    SIIIII!
    (però no crec que el tinguin encara, que es va publicar no fa ni una setmana)

    ResponElimina
  14. Tirant, es veu que al Sigfússon aquest li encanta penjar-se coses de la barba. Al penúltim cedé la duia tota plena de post-its de colorets. Igual aquestes manies són degudes a la ingesta massiva de bacallà, cosa habitual en els islandesos.

    ResponElimina
  15. Joan, a tu també t'acabo d'incloure a la llista dels que no teniu gust musical :)

    ResponElimina
  16. Lolita, per fi algú que té bon gust!
    I sí, la moguda va ser fantàstica, tot gràcies als participants com tu, que vas deixar les teues vacances virtuals per afegir més llenya al foc :)

    ResponElimina
  17. Jo he tornat a escoltar l'últim terç, des del moment psicodèlic, que mola molt (i sobretot perquè volia saber què li passava al noi de la barba de ganxet, per cert, què li passa al noi de la barba de ganxet?????)

    ResponElimina
  18. Veig que busques la calma, i que després dels rojos intensos tornes als blancs balsàmics.

    ResponElimina
  19. Gemma Sara, jo tampoc sé que li passa al noi de la barba de ganxet :)
    Ei, però cau bé, oi?

    ResponElimina
  20. Lluís, sempre m'han encisat els blancs, en especials els de la neu. La visió d'una gan superfície blanca...

    ResponElimina
  21. De moment em quedo amb un mos de bacallà! de música vaig peix...però sonen bé....bon bacallà amb samfaina!

    ResponElimina
  22. Es agradable veure que passada la febre dels pixels tots anem tornant poc a poc a la "normalitat". Bonic bacallà, un així en voldria jo pels meus sopars de cap de setmana en família.Xd

    ResponElimina
  23. Mirant la foto del bacallà, no aconsegueixo entendre com l'home el pot agafar de manera que només es vegi una ma.
    Coses del Photoshop?

    ResponElimina