4 de març del 2011

MARXA


O himne. O Volk, que queda més dur.
S’han acabat les musiquetes fifís d’en Leblansky. Els Laibach van gravar un disc reinterpretant diversos himnes nacionals, i entre ells, l’espanyol. Escolteu-lo i descobriu el cor vermell ensangonat de la pàtria on mai no es ponia el Sol.
Per la meua part, només recordar-vos que els píxels no sagnem.
[En Leblansky, presoner en la immensitat del ciberespai, no para de cridar que qui no ho entengui, que doni una ullada al post Perill, ironia, que l’Allau va publicar no fa massa al seu The Daily Avalanche. Francament, no entenc els motius d’en Leblansky per aconsellar tal cosa]


29 comentaris:

  1. Després d'aquest clip, no sé si PIXar-me de riure o cagar-me de por...

    ResponElimina
  2. Quan em uedo mirant fixament aquestes imatges pixelades caic en una mena d'estat hipnòtic. Només em faltava la música d'avui...

    ResponElimina
  3. Molt bo el vídeo, i molt ben currada la estètica. "...to conquer or die". Jo soc més dels de viu i deixa viure :). He vist que n'han fet dedicats a moltes nacions però que a la majoria només hi ha só i la bandera de fons.

    Ja he donat una ullada al post "Perill, ironia", però això és com quan has de explicar on és la gràcia de l'acudit. M'estimo mes esperar a entendre'l per mi mateix. Endavant, però, la vida és un seguit de crisis i pauses, i diuen que qui no s'arrisca no rasca.

    ResponElimina
  4. ... em sembla que aquest bloc, si més no per la part musical, ha guanyat molt amb la invasió del pixel tarat aquest. Només trobarem a faltar les islandeses amb pijama i ferros...

    Els Laibach aquests no s'han plantejat fer la sintonia de "El gato al agua" a Intereconomía?

    ResponElimina
  5. Pix,
    Finalment hi ha una música com cal en aquest bloc. Fins i tot l'estètica queda superada. Ens ha fet oblidar les nenes dels brackets!
    Et pots quedar en Leb que això ha anat millorant però només tinc un dubte que em fa patir: saps fer paelles?

    ResponElimina
  6. Estic amb el Tirant. El cop d'estat d'en Pix ha animat molt les coses!

    ResponElimina
  7. lueg l'escutx ke ara no puk (la k és prou pixelada per vos, oh, gran gurú?)

    ResponElimina
  8. Eiiii, PIX, un clip encertat, ja pots veure les opinions dels amics amb memória fràgil!

    Però això si, com a "toreador" no hi ha qui guanyi en Leb! Sniff

    ResponElimina
  9. Doncs entre la música fifí, i els himnes patrios tindria seriosos problemes. Quasi que passo d'escollir.

    Ja se sap que només hi ha 10 tipus de persones, les que entenen binari i les que no. Però quants tipus de píxels tenim?

    ResponElimina
  10. Ja ja, que bo el video, ja l'han vist els d'Intereconomia? Ostres, Pix, ets bó possant videoclips...això no son els rotllos del Leb, tot i que jo vull que el lliberis...cadascú pot tenir el seu blog...

    ResponElimina
  11. Commocionada estic. Aquest Pix està prenent una deriva friki-bèstia que no sé jo...

    ResponElimina
  12. pixel pixel, que pixel pixel pixel, pixel pixel pix que pixel pixel pix....

    ResponElimina
  13. Lluís, vols dir que t'han graduat bé les ulleres progressives?

    ResponElimina
  14. Brian, dels diversos himnes triats pels Laibach, jo esperava amb il·lusió la seua versió del Vaticà, i és l'únic on no s'han atrevit a tocar pràcticament res. Una llàstima...

    ResponElimina
  15. Tirant, això de "pixel tarat" et costarà car, molt car. I ja veig que tens un trauma amb les islandeses calbes, haw, haw!

    ResponElimina
  16. Galderich, has dit "paella"? connais pas, I don't know, no se de qué me está usted hablando.

    ResponElimina
  17. SM, i aquesta animació només ha estat el principi. Això no és res pel que ha de venir!

    ResponElimina
  18. Carme J, pel que es veu i es llegeix, els hipotètics amics d'en Leblansky eren una colla d'interessats. És clar, en el fons és lògic: què tenia d'interessant en Leblansky? I què té ell que no tingui jo?

    ResponElimina
  19. Joan, bàsicament hi ha dos tipus de píxels: els que estan d'acord amb mi i prendran part en la invasió de dimecres vinent, i els altres, que seran eliminats sense pietat!

    ResponElimina
  20. Clídice, t'agraden els Laibach????? Ja veig del que ets tu capaç , amb tal de fastidiar al pobre Leblansky, haw, haw!

    ResponElimina
  21. Aris, després dels teus posts despectius contra l'univers pixel, amb tu ja no em parlo :(

    ResponElimina
  22. Gemma Sara, frikibèstia encara és un adjectiu suau!

    ResponElimina
  23. Carles, jo en sabia un que feia: "Franco, Franco que tiene el culo blanco..."

    ResponElimina
  24. Jo continuo votant per les islandeses. Per cert, algú els podria dir als Laibach que els veïns no tenen lletra a l'himne

    ResponElimina
  25. Quina esgarrifança, Pix, m'has fet posar la pell de toro.

    ResponElimina
  26. Va Pix, no t'enfadis, que t'he posat el Rango al meu blog, segur que t'agrada...una tregua?

    ResponElimina
  27. Bé PIX, no penso fer públiques les excelències d'en Leb, que dono fe en té.
    I per saber si tu en tens del que ell tenia, caldrà opinar amb coneixement de causa quan mostris els teus atributs.
    T'avanço que potser tens molt pixdifícil la superació !

    ResponElimina