25 de març del 2011

TOTA LA SORRA EN TOTA LA MAR

Els meus estimats Devotchka acaben de treure disc nou i jo que vaig i me’l compro sense escoltar-lo ni res i arribo a casa i el poso a veure com sona no sigui que aquest cop no sigui com m’esperava però no que comença bé el disc i va a millor i jo que pujo el volum i els Devotchka que sonen com sempre i amb tots els instruments accelerant i penso que novament s’han lluït i em miro el llibret interior i les fotografies que es veu que van anar a fer-les al desert que per això deu ser que la cançó que més m’agrada es diu All the sand in all the Sea i en acabar tot el disc la torno a posar i bé molt bé que és la música que necessitava per aquest cap de setmana.

18 comentaris:

  1. Escoltant aquesta música t'acceleres i llegint el text, encara més. . . van al mateix ritme !!

    Fa l'efecte d'espolsar-te la mandra . . .
    El necessitooooooo !!!

    Benvinguts DeVotchKa, aquest cap de setmana.

    Que sigui genial per tothom!!

    ResponElimina
  2. Què guay!és la primera vegada que els escolto. no els coneixia. Saps que Devotchka significa "una noia" al rús? ara mateix investigaré a veure d'ón són.

    ResponElimina
  3. Quan he començar a llegir el teu apunt he pensat: "Ole! una altra leblanskyada per poder 'rajar' dels seus gustos musicals!".

    Malauradament, no és així. M'agraden i tot! ;-)

    Gràcies per la recomanació i bon cap de setmana!

    ResponElimina
  4. Tirant,

    Jo he pensat igual que tu a l'inici però no he acabat amb la teva mateixa conclusió...

    Pseudosinfònicelectronicopatillero seria el terme que més o menys pot definir el youtube aquest. El millor de tot plegat la filmació.

    ResponElimina
  5. ui! ara no puc escoltar-lo però si hi ha desert i en Galde no n'abomina després, sens falta, m'hi poso. ;)

    ResponElimina
  6. Es curios com encara hi ha música indie...
    aquesta gent fan concerts? han tocat mai aqui?

    ResponElimina
  7. Èpics. M'agraden. La veu em recorda una mica Rufus . Bon finde.

    ResponElimina
  8. T'acabaran fent manager al final, perquè amb la de grups que promociones. D'altra banda, m'agrada que vagis penjant sons nous per aquí.

    ResponElimina
  9. Sonen molt antics, però potser per això m'han agradat.

    ResponElimina
  10. Carme J, has captat molt bé el que pretenia amb la forma del text: convertir en paràgraf el que la música em transmetia.
    Sí, aquest cap de setmana serà fantàstic.. i l'altre també, i l'altre, i l'altre!

    ResponElimina
  11. Lale, no coneixia el significat del nom, gràcies per la informació! Els Devotchka tenen un toc ètnic amb aires balcànics que els fa diferents a la majoria dels grups de pop, i que a mi m'encanta :)

    ResponElimina
  12. Tirant, m'agrada el concepte de "leblanskyada", malgrat que tu el facis servir només per "rajar". Bon cap de setmana!

    ResponElimina
  13. Galderich, estàs en baixa forma. El recurs d'afirmar que "el millor és el vídeo" ja el va fer servir com a crítica el Tirant fa un parell de setmanes. I respecte al megadjectiu que has fet servir, a veure: "electrònica"? Potser aqauest és l'únic grup dels que m'agraden que no la fan servir gens ni mica. "Simfònic"? Justament el que caracteritza als Devotchka és el seu aire a cançons populars.
    Ai, Galderich, que t'has de vitaminar i mineralitzar, haw,haw!

    ResponElimina
  14. Aris, t'has de treure una mica la pols de sobre. La música indie és ara mateix la que s'està fent a tot arreu i la que més interessant resulta, amb escreix. A Catalunya, sense anar més lluny, fixa't què és el més escoltat ara: els Manel; Més indie, impossible.
    I per cert, als Devotchka jo l'últim adjectiu que els posaria és el d'indie :)

    ResponElimina
  15. Llum, n'estava convençut que t'agradarien. Per cert,que encara no he passat per la competència.
    Ara hi vaig... però què veig? "Comic sans never sleep"? Em posaré una ristra d'alls al coll abans de visitar-te, haw, haw!

    ResponElimina
  16. Eduard, i a mi m'agrada que t'agradi. Bon cap de setmana!

    ResponElimina
  17. Allau, m'imaginava que t'agradarien. Em sembla que els violins i la força interpretativa tenen molt a veure, oi?

    ResponElimina