21 de maig del 2010

MERRIE MELODIES (34): LES SIMONES A BARCELONA

Soc fan total d’Au Revoir Simone, tres dones que fan un sinti-pop (poseu les H on calgui) molt melòdic i ensucrat. Però per quina necessitat haurien de fer una música agressiva o cridanera, si a elles els hi surten la mar de bé les cançons suaus i melòdiques?
Aprofitant que el dimarts vinent actuen a la sala Bikini, penjo un vídeo d’una actuació seua interpretant A Violent Yet Flammable World. Si algú en vol més, val la pena passar-se per la web oficial de les simones,
http://aurevoirsimone.com/ , feta amb el mateix gust i harmonia que la seua música.
Dimarts a la nit penso anar a veure-les en directe.


10 comentaris:

  1. Per variar, jo també, jo també vull anar. . .!

    Algú més s'anima ?

    ResponElimina
  2. caxis! i jo en plena voràgine de les pacsdelauoc :( tot i que m'han agradat, amb un concert no corres el risc de tornar-te diabètic? que totes les masses piquen eh! ;)

    ResponElimina
  3. Mira tu quin descobriment. No en tenia ni idea. Tot i que estan primes, jo també els trobo excés de sucre.

    ResponElimina
  4. Leblansky. Després del comentari de la Clídice, cal dir res més. El meu germà és diabètic i tinc por de ser-ho jo també!
    Gràcies, dimecres ens ho expliques!

    ResponElimina
  5. Jop no aniré a veure aquestes nenes desnutrides. Sembla que en qualsevol momnet poden caure sobre el teclat.
    No sé si m'agraden o no.

    ResponElimina
  6. Carme, no és cap secret dir que aquesta tarda hem comprat les entrades ;)

    ResponElimina
  7. Lluís, afina la vista: fixa't en la simona de la dreta, que cap al final de la cançó s'emociona tant que sembla que estigui fent un concert de heavy, però amb sintetitzador, haw, haw!

    ResponElimina
  8. Gslderich, jo confiava en que vinguessis per curar-te del virus que -mea culpa- vas enganxar el dia del concert d'Esplendor Geométrico. Veig que hauras de seguir amb l'epidèmia, i no vull ni pensar on pots anar a parar: es comença per trobar monyes a tot arreu, incloent-hi al gran Prieto, i s'acaba... ai, Galderich, no vull ni pensar-ho, haw, haw!

    ResponElimina
  9. Ernesto, si que estan primetes, si. Però a mi la seua imatge em resulta simpàtica, i la seua música molt agradable. No les trobo empalagoses, i vaticino que en directe encara ho seran menys. Ja us ho explicaré...

    ResponElimina