13 de maig del 2010

ENGANXINA

47 comentaris:

  1. Se estan apagant els llums ?
    No en tens de llums ?
    Estàs mandrós a totes llums?
    O davant l'ordinador, el que s'encenen són altres llums?
    Dubtes existencials........

    Jo crec que la crisi no és creativa, si no plasmativa. Ànim !

    ResponElimina
  2. Home, Leb, no et queixis, t'ha quedat una enganxina molt bonica i creativa.

    ResponElimina
  3. si s'apaguen els llums encara queden les espelmes, que són molt literaries.

    ResponElimina
  4. Em sembla que me la copio per fer-la servir si ens cal(de tota manera tenir el grafòman d'en Lluís de co-blogaire gairebé és una garantia anticrisi, però mai se sap).
    Vinga! segueix els consells de l'Allau al seu posr per sortir de la crisis, que segur que te'n surts.

    ResponElimina
  5. Jo per donar-te suport en aquesta etapa ja m'he borrat com a seguidor del teu bloc!

    ResponElimina
  6. Bona resposta solidària, Galderich. I Leblansky, tranquil que ja es veuen els primers brots verds.

    ResponElimina
  7. Hauríem d'instaurar el Dia de la crisi creativa i posar-nos d'acord per penjar l'enganxina tots a la veagda. Algú s'anima a escollir la data?

    ResponElimina
  8. Amb el teu permís, vaig a fer-me'n xapes!
    Algú en vol?

    ResponElimina
  9. Veient la il·lustració adjunta jo entenc que s'ha acabat el temps de la incandescència i que ara toquen les bombetes de baix consum.

    ResponElimina
  10. estic amb això del dia de la crisi creativa que proposa en Salvador Macip. El dia idoni seria al meu parer: el primer dilluns del segon més cada tres anys.

    ResponElimina
  11. Jo fa dies que penso en un dia col·lectiu de crisi, i em sumo a la proposta del SM. Escollim dia i llestos.

    ResponElimina
  12. Leb, ja m'agradaria contagiar-me de la teva crisi creativa.

    ResponElimina
  13. T'has de dosificar i fer allò que realment t'interessa. La resta és tot fullaraca.

    ResponElimina
  14. Carme, les llums estan més enceses que mai... però ara són halògenes (s'escriu amb h, ai supous)

    ResponElimina
  15. Franesc, les espelmes, a més de ser molt literàries, no paguen a Fecsa, i això és bo.

    ResponElimina
  16. Eulàlia, en Lluís és una aixeta oberta pel que fa a la creativitat. I copia tant com vulguis, m'agrada compartir.

    ResponElimina
  17. Galderich, jo en prova que t'estimo tant com tu a mi, m'he esborrat també del teu bloc, haw, haw!

    ResponElimina
  18. Hola, gran maitre leblannsky, soc Aristofeles, quan de temps sense veure material del Gran Leblanc, aixo, a les pel'lícules mai encenen els llums, van amb una llanterna i jo dic, no pagant la factura o es més cool amb la llum apagada?

    ResponElimina
  19. Lluís, i pel que està plovent aquesta primavera, eixiran unes flors de l'òstia!

    ResponElimina
  20. SM, és una idea genial això del dia de la Crisi creativa. Va, fem-ho aviat. Com que tu has estat el pare de la idea, tria tu el dia, però que sigui laborable, sup.

    ResponElimina
  21. Carme de la maleta, en breu pulbicaré la meua col·lecció de xapes virtuals. I s'accepten encàrrecs virtuals: et ve de gust alguna idea en cocnret?

    ResponElimina
  22. Girbén, no va per aquí: penso seguir amb els llums a tope d'encesos... com ara mateix :)

    ResponElimina
  23. Puigcarbó, la teua proposta de data per la crisi la troba massa llunyana: hauria de ser d'aquí a pocs dies. D'aqui a tres anys, ni sabem si encara tindrem els blocs en marxa.

    ResponElimina
  24. Llum, a mi m'agradaria contagiar-me del teu eclecticisme musical.

    ResponElimina
  25. Carles, gràcies pel consell. De la fullaraca, el que més m'agrada és trepitjar-la i sentir com fa cracrac.

    ResponElimina
  26. Aixo de les xapes, t'ho deixo a les teves mans. Segur que em sabrás sorprendre!
    :0)

    ResponElimina
  27. Aristófeles!!! Quan de temps! Benvingut al bloc, me n'alegro de poder llegir-te, d veritat. Posa't una imatge, i ja posats que sigui creació teua :)

    ResponElimina
  28. Carme de la maleta, intentaré estar a l'alçada.

    ResponElimina
  29. Cedeixes i rebutges doncs els drets d'autor de l'enganxina, creada per no tenir creativitat?

    ResponElimina
  30. Carme, no renuncio mai a l'autoria. Ni de tan sols a l'autoria d'una malifeta. Pèrò m'agrada compartir les meues parides -queda més fi dir "creacions", ja ho sé- amb tothom :)

    ResponElimina
  31. Ai, Clídice, què llesta que ets! (I no puedo leer más).

    ResponElimina
  32. ondia... per què no havia vingut mai, jo, aquí, eh? eh? eh?

    m'apunto a la crisi creativa, a l'enganxina i a un bombardeig.

    apa.

    ResponElimina
  33. Que be! per un dia (el 31 de maig) tot hom farà el mateix que jo: no publicar. Sabia que acabaria creant escola.

    ResponElimina
  34. Arare, benvinguda al bloc! Jo tampoc coneixia el teu, m'acabo de passar i m'agrada, et segueixo!

    ResponElimina
  35. Brian, em sembla que serem una colla d'imitadors, haw, haw!

    ResponElimina
  36. Ja sé que la tipografia és tota una altra, però m'has fet pensar en les reconfortants capses de NIVEA.

    ResponElimina
  37. Algú em pot dir el nom de la tipografia de Nivea i el d'aquesta tipografia més desvergonyida? Sóc coleccionista. Pago bé.

    ResponElimina
  38. Allau, la tipografia de Nivea, ni idea (perdó per l'acudit facil), però la que jo he fet servir es diu GRIZZLY. Dissortadament, l'he cercada a Dafont, que és una web de descàrregues gratuïtes de fonts, i m'ha reenviat a una altra web on efectivament apareix la GRIZZLY,però no s'assembla ni en pintura a aquesta. Cap problema: quan vulguis te la passo jo, que sí que la tinc.

    ResponElimina
  39. M'hi apunto
    Ja tinc ganes de veure tots els blocs en "pausa" amb la mateixa imatge...

    ResponElimina
  40. Jomateixa, l'efecte serà com a mínim curiós, haw, haw!

    ResponElimina
  41. jo no era seguidor teu com En Galderich, però de tant en tant hi aniré fent una ullada.

    ResponElimina
  42. Re, passava per aquí i he vist que hi havia llum.
    Saps que està prohibit estar en crisi? O estàs en recessió o mwerda.
    bet

    ResponElimina