14 de gener del 2010

NECESSITO AJUDA INFORMÀTICO-BLOCAIRE

Estimats blocaires, em passa que de tant en tant un post apareix al meu bloc penjat com cal, però en canvi no hi ha constància al blogroll dels que em recomanen, de forma que si no es visita el meu bloc, no es pot saber que ha estat actualtizat.
Em va passar amb el post d'ahir dimecres, que a base d'esborrar-lo i tornar-lo a copiar, finalment va apareixer com a nou cap a mitja tarda, tot i haver-lo programat per a les 7 del matí.
Amb el post d'avui -les joies de la corona- encara ha estat pitjor, ja que ara són les 19:38 i encara és hora que s'anuncii com a novetat.
En fi, que si algú llegeix aquest post -ves a saber si apareix anaunciat als altres blocs- i té idea de què puc fer, que acudeixi a llençar-me un flotador en forma de comentari, si us plau!
Salut!

6 comentaris:

  1. Li comentarem al Xavier Caballé, l'informàtic-blocaire de capçalera dels països catalans, aviam si se li acut què passa.

    ResponElimina
  2. Crec que això passa bastant sovint i no és problema teu si no del blogger

    ResponElimina
  3. Gràcies, Puigmalet! És que ara que m'he viciat als comentaris, m'emprenya no tenir-ne quan no és culpa meua. Els misteris de la informàtica mai han estat al meu abast, i t'agraeixo que li comentis els meus maldecaps blocaires al Xavier Caballé, que ple que dius deu ser un megacrack.

    ResponElimina
  4. Allau, he vist que no soc l'únic afectat per aquesta questió, però mal de muchos... I el que més m'emprenya és no saber què he fet i què no per que s'actualitzi. Ara mateix veig que ja tinc la pàgina actualitzada als altres blocs. Però el post d'ahir -les joies de la corona- mai no va arribar a publicitar-se, snif.
    Gràcies per la informació.

    ResponElimina
  5. El Caballé no sap què passa, tampoc :(

    Com diu l'Allau deu ser una deficiència del programa de Blogger. Ho sento!

    ResponElimina
  6. Vaja, quin mal rollo! Moltes gràcies, Puigmalet, per l'interès, i dona-li-les també de part meua al Caballé.

    ResponElimina