10 de novembre del 2010

PIX PIXELITZA






La darrera trapelleria de PIX m’ha tret de polleguera. Sort que ha estat al bloc de la Clídice, que és bona noia i té bon caràcter.
Resulta que ahir a la nit es va passar per l’Un tel als ulls, i es veu que li devia semblar un lloc acollidor, perquè es va posar a pixelar amunt i avall fins acabar construint-se una mena de niu per a peixos virtuals. No he pogut dormir dels nervis que em van agafar mentre seguia el procés de pixelació del bloc, del qual reprodueixo algunes imatges (passeu-vos pel bloc de la Clídice i veureu com ha quedat).
Ja m’ho havien advertit això: que a la que es troben a gust en un lloc, pixelitzen (es calcula que un peix d’aquesta espècie pot tenir uns 10.000 pixels per part), inundant la zona de píxels de tots els colorins i grandàries.
Des d’aquí faig una crida a tot aquell que en sàpiga de peixos virtuals, per tal que pugui donar-nos una pista del què podem fer.

31 comentaris:

  1. Agh! m'estic intentant recuperar del soponssiu! i ara que coi faig jo? Leb! et demandaré per danys i pixels!

    ResponElimina
  2. ara que hi penso, sembla el Megazero muahahahahaha

    ResponElimina
  3. Recordo haver llegit -a l'estudi d'un antropòleg sobre la bruixeria entre els xingú amazònics-, tot de preparacions i conjurs per a deslliurar-se del "dimoni lliscant" (ICX, en la seva llengua); un menut peix, roig, que fa estralls quan ix del riu i un dels éssers més temibles de la seva cosmovisió (per l'antropòleg, la simbòlica cara fosca de la sageta enverinada per la seva condició d'impredictible).
    No sé si serà efectiu, però ja corro a posar en pràctica les seves receptes.

    ResponElimina
  4. Que trapella que t'ha sortit aquest peix! Ja que el vas crear tu, no podies fer-lo una mica més assenyat?

    ResponElimina
  5. Leb, fins ara el teu Pix feia gràcia, però amb aquesta darrera trapelleria s’ha passat. Troba aviat la solució abans no ens pixelitzi a tots.

    ResponElimina
  6. pix es molt entremaliat, diuen que les mascotes s'asemblen al seu amo haw haw haw

    ResponElimina
  7. Sembla que m'hagi pres alguna de les meves ratlles.. Vaig a comptar-les! :P

    ResponElimina
  8. Ep, aquest Pix és tot un dissenyador! Mira com a millorat la capçalera de la Clídice!

    ResponElimina
  9. Oh my God!
    Això s'està posant seriós...com ens podem protegir d'aquesta pixelació inminent?
    Ara mateix vaig a tapar el bloc amb un plàstic d'aquests de pintor, a veure si el Pix passa de llarg.

    Clídice...estàs bé?

    ResponElimina
  10. Ja em semblava a mi que això de PIX venia de pixel... A l'era analògica aquestes coses no passaven; les coses quedaven més o menys definides, es veia "neu" a la pantalla... Però ara, t'engoleix un macro pitxel, i si te vistu no m'acuerdu.

    ResponElimina
  11. Clídice, necessites ajuda???
    On es poden trobar cremes despixeladores???

    ResponElimina
  12. arf! uf! nyiiiieeeeee! per fi! he pogut sostreure'm al pes aclaparador del Pix aquest maleducat. Però no acaba de marxar del meu blog. Agafo la mandolina i canto melancòlicament (meleneta de trobador): "tinc el blog empixel·lat, qui m'el desempixel·larà? el desempixel·lador que m'el desempixel·li, bon desempixel·lador serà", plinc, plinc, plinc.

    ResponElimina
  13. jajajajaj, aix l'ha fet ben grossa aquest oPIX, pobra clidice...
    JA pots afinar, ja, amb la cançoneta. Alg´ñu coneix un bon desempixel·lador per aquí??!!!

    ResponElimina
  14. Clidice, sento dir-te que normalment no es pot despixelar, en canvi tot es pixelable, es una llei de disseny. Tindràs que tornar a fer la capçalera, noia. I el Pix que s'entorni amb el seu creador

    ResponElimina
  15. Clídice, compta amb mi per repintar virtualment la teua capçalera, i a més, jo corro amb les despeses de la pintura.

    ResponElimina
  16. Girbén, per estrany que soni el que has explicat, t'asseguro que m'ho crec.

    ResponElimina
  17. XeXu, segurament deu haver sortit així per allò del palo i la astilla :)

    ResponElimina
  18. Allau, és que jo ja no sé que fer. Ni per un moment em va passar pel cap, en crear-lo, que en faria de tan grosses!

    ResponElimina
  19. Marta, tens raó, això és un caos i un rebombori injustificable, ai...

    ResponElimina
  20. Aris, francament: tu em veus capaç a mi de fer trastades tan bèsties com les de PIX?
    I no responguis, sisplau :)

    ResponElimina
  21. Rita, ja només faltaria que PIX fos un cleptoman! (o es deu diu cleptopeix?)

    ResponElimina
  22. Galderich, cuando las barbas de tu vecino veas quemar...

    ResponElimina
  23. Carme de la maleta, bona idea això del plàstic de pintor. Però on s'ha de posar, per fora o per dins de la pantalla? Caldrà que la desmonti primer o no? Ai...

    ResponElimina
  24. Brian, et seré sincer: entre la neu a la capçalera d'Un tel als ulls, i una colla de pixels, em quedo amb aquesta darrera opció, que queda estèticament més minimalista :)

    ResponElimina
  25. Tirant, si trobes cremes despixeladores, avisa'm, que aviat potser tots en necessitem.

    ResponElimina
  26. Eulàlia, tu per si de cas, protegeix el teu bloc amb el plàstic de pintor del que parlava la Carme de la maleta.

    ResponElimina
  27. Aris, ara m'has fet venir al cap aquell anunci que deia "un diamante es para toda la vida". Un pixel també serà per a sempre?

    ResponElimina
  28. Més que un peix sembla un virus! Com es comenci a reproduir la catosfera ha begut oli.

    ResponElimina
  29. Salva, en realitat, és l'inici d'una performance blocaire -o això pretenc ;)

    ResponElimina