30 de setembre del 2011

EL CORRIDO DE JESSE JAMES

I mira que en tenia de músiques per posar avui, però davant del nou disc d’en Ry Cooder, tota la resta ha quedat en segon terme.
En Cooder em cau genial, la seua música m’agrada, els corridos m’apassionen, i el Lucky Luke contra Jesse James és un dels meus tebeos preferits.  La resistència era fútil, oi?
Copio la lletra, que algunes de les frases, en especial les que canta en mexicà (confesso que això de sus falsas encara no sé massa bé què deu voler dir), costa d’entendre-les.

The outlaw Jesse James was up in heaven
With old friends around the kingdom throne
Boys I was branded as a bandit and bank robber
But I never tumed a family from their home



We're sworn to pass no judgments here in heaven
But there's goings on a man can't stand no more
There's no open carry up in heaven
But please give me back my trusty 44



Con permiso yo me voy to dear old Wall Street
My 44 will do the talking from now on
I'll cut you down to size my banking brothers
Put that bonus money back where it belongs



You picked the pockets of los pobrecitos
Spreading hardship and trouble through the land
A sus sirvientes pagó bien para sus faIsas
That's what Jesse James could never understand



Un minuto para rezar y un segundo para morir
That's all you birds will ever get from me
You lined your pockets weil but ril see you all in hell
Quemando como dinero for all eternity

No cal dir que, qui vulgui posar-se de genolls per escoltar al gran Ry Cooder cantant aquest corrido de Jesse James, pot fer-ho.


14 comentaris:

  1. A mi també m'agraden els corridos...que viva Ry Cooper...pero que no viva tan lejos!

    ResponElimina
  2. No voldria semblar el que no sóc, però podria ser que hagués sentit aquesta cançó abans cantada per la Rocío Dúrcal?

    ResponElimina
  3. Ostres, doncs a mi m'agrada. I que no servís de precedent! Llàstima del vídeo que no està molt currat...

    ResponElimina
  4. caram amb el Jessie James el corrido.. sí que anava fort aquest home per que l'anomenessin aixi ...:)
    la música no m'arriba, els bafles són al nou domicili.. me'n vaig de Barna!

    ResponElimina
  5. Ep, a mi m'ha posat de bon rotllet mentre em feia el dinar.

    ResponElimina
  6. Tal com està el tema mexicà, millor no fer cap comentari.

    ResponElimina
  7. Aris, ándele, manito, no se me adelante, pero tampoco se me atrase, haw, haw!

    ResponElimina
  8. Tirant, tots tenim secrets inconfessables -jo mateix amb el pijames nòrdics-, però sincerament, això teu amb la Durcal no m'ho esperava ;)

    ResponElimina
  9. Gaderich, com que t'agrada? Ah, no, per aquí no passo! Espero que no es torni a repetir!

    ResponElimina
  10. Lolita, m'has fet riure a gust amb el teu comentari :D
    I per cert, feliç trasllat!!!

    ResponElimina
  11. Carina, aquest tipus de música té això: que és molt cantable i molt millor que qualsevol antidepressiu :)

    ResponElimina
  12. Carles, encantat de rellegir-te. I México por siempre!

    ResponElimina