7 de juliol del 2010

PINS VIRTUALS (3)





Una nova tanda, i aviat encara més...

26 comentaris:

  1. ualaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa i ara com et dono les gràcies sense que algú em cardi un bolet! ^^ que xuloooooooooooooo :D

    ResponElimina
  2. Em quedo amb el darrer. Quina gran veritat! A més, m'encanta el disseny. Me'l puc posar al meu bloc (citant-ne la procedència)? :P

    ResponElimina
  3. Leblansky,

    Serà un bon pin pel seu comiat. Me l'apunto!

    ResponElimina
  4. Oh! Quina sorpresa!! Són tots guapíssims, però me'n falta un! Per quan la xapa amb la senyoreta Lumiére del teu encapçalament...quedaria sensacional.
    Ja tardes!

    Una abraçada
    ;-)

    ResponElimina
  5. Ets un artista! Em quedo amb el del Pisco per la composició.

    ResponElimina
  6. sembla que el comentari que havia fet ha estat abduït..
    feia així +-:
    ostres quina emoció! mil gràcies per aquest pin tan fantàstic! m'encanten les lletretes vermelles, mmm, me'l penjaré al blog...si no et fa res...és clar..

    el piscos i el galder & lebs estan especialment aconseguits!

    ResponElimina
  7. A mi m'agrada l'aire retro-chic de "la meva maleta" :)

    ResponElimina
  8. Coincideixo amb l'Allau. El del Pisco és magnífic. I més ara, que la setmana entrant ens canviarà la capçalera...

    ResponElimina
  9. Jo també, però per no repetir-me: "La meva maleta" (si més no, un accesit)

    ResponElimina
  10. Molt be, Leb, en un futur es parlarà de l'escola del pin leblansky

    ResponElimina
  11. És un honor tenir xapa representativa...me la puc endur (virtualment) a la maleta?
    Així presumiré una mica...

    Gràcies de nou,
    ;-)

    ResponElimina
  12. Rita, és clar que te'l pots posar al teu bloc, i a més em farà molta il·lusió que ho facis. Però t'haig de dir que el punt de partida d'aquest pin és un post que va fer la lolita lagarto al seu bloc http://lolitalagarto.blogspot.com/
    Per cert, el teu pin està al caure, de moment estic rumiant com el faig :)

    ResponElimina
  13. Galderich, sona dur això del comiat, snif...

    ResponElimina
  14. Carme de la maleta, demà sortirà el pin de la noia Lumière, gràcies pre demanar-lo: no m'atrevia a posar-lo...

    ResponElimina
  15. Gràcies, Allau. Aviat caurà el teu pin, però de moment estic pensant-me'l...

    ResponElimina
  16. Lolita, serà un orgull trobar el pin al teu bloc, uah!

    ResponElimina
  17. Maria, a mi també m'agrada l'aire que la Carme de la maleta dona a les seues il·lustracions.

    ResponElimina
  18. Puigmalet, serà un bon comiat, snif... Per cert, estic rumiant el teu pin, però em costa trobar el tema...

    ResponElimina
  19. Brian, de veritat que m'agrada molt que t'agradin. El teu està en fase de creació...

    ResponElimina
  20. Kika, els penjo al bloc per que tothom pugui disposar d'ells, i si s'indica l'autoria i/o procedència, encara millor :)

    ResponElimina
  21. Carme de la maleta, si poses el meu pin al teu bloc, qui presumiré molt de tenir-lo allà seré jo :)

    ResponElimina
  22. Veí de dalt, ja saps: sempre me'n pots encarregar algun :)

    ResponElimina