9 de novembre del 2017

MACAULAY CULKIN



A la recerca de l’humor perdut, o com aconseguir tornar a riure. I riure’m dels prepotents, creguts, xulos, unidimensionals mentals i demés personal d’aquesta mena.
Riure’m també de mi mateix, sobretot.
Abans era capaç, però ara em costa. Dramatitzar o desdramatitzar, potser aquesta és la qüestió.

-->
Ladilla rusa, el duet esbojarrat de techno petardo, són dels que em fan aparèixer el somriure amb facilitat. I de tant en tant, em descobreixo taral·lejant macaulay culkin macaulay culkin macaulay macaulay macaulay culkin.



13 comentaris:

  1. No coneixia a aquesta gent... gairebé diria que per sort...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Haw, haw! Jo els trobo divertidíssims, però no has d'anar a buscar més que això. Són de Montcada i Reixac i a més d'aquesta esbojarrada, només tenen dues cançons més (que jo sàpiga)

      Elimina
  2. Benvolgut senyor Pons, només la gent seriosa utilitzem correctament i en la mesura justa la laca Nelly. Li recomano amb fervor que la utilitzi (tot i que amb moderació): la vida li resultarà més chic.

    ResponElimina
  3. Com el nom del duet indica ,la seva cançoneta s'enganxa a base de bé!
    Salvant les distàncies em recorda una que sonava a l'estiu i que no te la podies treure de sobre...

    ResponElimina
  4. Han passat gairebé dos mesos i no m'ho trec del cap (com la Laca Nelly). Començo a passar por.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Haw haw! A la Carme li passa el mateix, no vol ni sentir -la però a la que dic Macaulay, és posa a cantar-la i ja no pot parar.
      Jo crec que té quelcom de paulovià :)

      Elimina
  5. Allau, tu em pots comprendre, estic verdaderament aterrida. Una petita nota o senzillament escoltar el nom m'abdueix inevitablement.
    Què puc fer?
    Necessito ajuda professional?

    ResponElimina
  6. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    ResponElimina
  7. En flipen estos dos. El que m'he perdut no llegint-te

    ResponElimina